Wij bieden verschillende softwareoplossingen aan voor horeca- en leisure ondernemingen van elk formaat.
Menukaart veranderen? Met een paar klikken is het geregeld. Gerecht uitverkocht of leverproblemen? Stel geen enkele gast meer te teleur door het snel te verbergen.
Daarnaast kun je veel papier besparen, en zijn onhygiënische mappen verleden tijd.
Een normale wijnkaart kan de gasten overvallen. Er is veel keuze, maar zo weinig nuttige informatie om een keuze te maken. Met de digitale wijnkaart van Akeroh Software begeleid je gasten naar de wijn die het beste bij hen past.
Krijg inzicht in de cadeaubonnen die je verkoopt. Je gasten kunnen snel het huidige bedrag en de verloopdatum van de cadeaubon opzoeken. Gasten kunnen ook een digitale cadeaubon ontvangen.
Een centrale en inzichtelijke plaats voor je personeelsadministratie.
Snel en gemakkelijk afwezigheid doorgeven & beoordelen, roosters maken en diensten wisselen.
Maak periodieke checklisten, bijvoorbeeld voor schoonmaak, mise-en-place, HACCP controle, onderhoud en nog veel meer.
Als een gast vertrekt met een blij gevoel, is de kans dat ze terugkomen of je aanbevelen aan anderen groter. Je kunt dit bereiken door een goed aangepaste en persoonlijke ervaring te leveren aan je gasten. Ook is tevreden personeel en een goede werkdruk belangrijk voor een fijne gastervaring. Akeroh Software kan je daarmee helpen!
Akeroh Software’s diensten ziijn modern, snel en gemakkelijk te gebruiken voor zowel jou als je personeel en gasten. Het werkt op ieder apparaat met een internetverbinding en browser, zonder dat het nodig is om iets te installeren. Loop je toch ergens tegenaan? Geen probleem, je krijgt persoonlijke ondersteuning!
Akeroh Software’s diensten zijn betaalbaar en transparant. Je ziet in je Dashboard direct wat de maandelijkse kosten zijn, en er zullen geen verborgen kosten bij komen.
Ook fijn: als je meerdere diensten bij Akeroh Software afneemt, wordt er automatisch een korting gegeven!
Dat kan zeker! Als je een account opent voor je onderneming, krijg je automatisch een volledig gratis proefperiode. Het is niet nodig om betaalgegevens in te voeren of te koppelen. Als je besluit dat Akeroh Software toch niks voor jou is, geef je simpelweg geen betaalmethode op en verloopt de proefperiode vanzelf.
Je stelt zelf een pakket van modules samen dat past bij jouw situatie.
Iedere module heeft een maandelijkse prijs. Als je meerdere modules aanzet, krijg je een staffelkorting.
Kosten per module
Rekenvoorbeeld
Als je de wijn- en menukaarten module en de cadeaubon module aanzet, betaal je per maand (€ 80,00 + € 17,50) – 2% korting = € 95,55 per maand.
De prijzen die we communiceren zijn exclusief BTW, tenzij expliciet anders aangegeven.
Akeroh Software werkt met maandelijkse betalingen. Deze zullen vanzelf afgeschreven worden van de door jou opgegeven betaalmethode. Het is op ieder moment mogelijk om het abonnement te stoppen of aan te passen.
Er zijn geen verborgen kosten bij het gebruik van Akeroh. Wel kan het zijn dat er een aantal optionele functies zijn waarbij er extra kosten in rekening gebracht kunnen worden. Dit wordt echter altijd transparant gecommuniceerd.
Voorbeelden van deze functies zijn:
Ja, om gebruik te maken van Akeroh moet je bedrijf officieel ingeschreven zijn en een Nederlands BTW-nummer hebben.